Nostalgia

KARTUN WAK PUNK, KUTU & TONG KOSONG

Followers

Saturday, December 12, 2009

Koleksi


Bermula pada tahun 2010 nanti, komik 'Koleksi' saya akan mula dijual kepada peminat-peminat kartun di Internet. Ketika ini saya dengan bantuan seorang kawan lama bekas staf Creative dulu sedang menyusun buku komik itu kepada pdf untuk dijadikan sebagai e-komik.

Saya harap dengan kehadiran komik itu nanti ia akan menyemarakkan kembali nostalgia semasa saya mula berkarya dulu.

3 comments:

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

wah ... bagus nie.. tak sabar lah pulak nak melihat hasil kerjanya..

Wan said...

tengok cover komik ni teringat zaman kegemilangan majalah gila-gila di era 80an

blitx2000 said...

wow...bagus2...dah berbelas thn aku tunggu akhirnya akan mjadi knyataan...aku mmg minat giler dgn uncle zbh...caya la uncle jenal...